Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Klimenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Konova E. M. 
Mechanical and Optical Properties of Polytetrafluoroethylene Treated by γ-Irradiation Near the Melting Point [Електронний ресурс] / E. M. Konova, Yu. E. Sakhno, S. A. Khatipov, V. G. Klimenko, S. T. Sychkova, T. V. Sakhno // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 4. - С. 1013-1017. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_4_32
Radiation-modified polytetrafluoroethylene (PTFE), which exhibits intense fluorescence in the visible spectral region, was prepared. Radiation modification was performed with <^>60Co rays at 330 C, at a dose of 0,2 MGy. The mechanical properties, fluorescence and electronic absorption spectra of film and block PTFE specimens irradiated under the given conditions were studied.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.406 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Sokolova A. 
Model Of Fundraising Activity In Ukraine [Електронний ресурс] / A. Sokolova, V. Klimenko // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 1. - С. 70-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jeea_2015_14_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Klimenko V. A. 
Clinical characteristics of cestic fibrosis in children in Kharkiv region [Електронний ресурс] / V. A. Klimenko, Y. A. Yanovskaya, Y. V. Pasichnik // Inter collegas. - 2016. - Т. 3, № 4. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ic_2016_3_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.657 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Klimenko V. 
Status and prospects for the development of credit unions in Ukraine [Електронний ресурс] / V. Klimenko, A. Sokolova, O. Hasii // Problems and perspectives in management. - 2017. - Vol. 15, Iss. 4. - С. 124-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2017_15_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Riabukha Iu. A. 
Clutch operating device with friction lining wear compensation analysis of properties and utilization efficiency [Електронний ресурс] / Iu. A. Riabukha, N. G. Mikhalevich, E. M. Voronova, A. A. Yarita, V. I. Klimenko, A. N. Kolbasov // Автомобильный транспорт. - 2018. - Вып. 43. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2018_43_6
За сучасних умов конкуренції багато уваги приділено комфорту керування автомобілем. Керування агрегатами трансмісії не виняток. Застосування зчеплень з системою компенсації зносу фрикційних накладок дозволяє не тільки підвищити комфорт, за рахунок збереження стабільного зусилля на педалі, а й підвищити експлуатаційні характеристики зчеплення. Виконано порівняльний аналіз традиційної конструкції ПГУ і конструкції, яка має механізм компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення. У якості компенсатора зносу фрикційних накладок зчеплення використовується телескопічний шток із замкнутою порожниною, яка заповнюється через зворотний клапан гальмівною рідиною. При зносі фрикційних накладок зчеплення рідина має можливість повільно витікати із замкнутої порожнини штока за рахунок негерметичності зворотного клапана. Позитивною особливістю є можливість реалізувати запропоновану конструкцію в рамках традиційного конструктивного виконання пневмогідропідсилювача без зміни базових деталей. В результаті застосування запропонованої конструкцій очікується одержати такі позитивні якості як зменшення маси і матеріаломісткості виробу, збереження високої швидкодії зчеплення, незалежно від ступеня зносу фрикційних накладок, зменшення витрат повітря в експлуатації (і, як наслідок, зменшення витрат палива), зменшення габаритних розмірів ПГУ. Для підтвердження нових якостей розрахована витрата повітря і палива при експлуатації обох конструкцій на типовому міському маршруті у складі маршрутного автобуса. Під час розрахунку враховані виключення зчеплення необхідні під час розгону після кожної зупинки та проїзду світлофора. Дано посилання на дослідження швидкодії механізму керування зчепленням із зношеними і не зношеними накладками зчеплення. проаналізовано властивості запропонованої конструкції ПГУ з механізмом компенсації зносу фринційних накладок зчеплення і показаний ефект не тільки при виготовленні даної конструкції, але і від застосування даної конструкції в експлуатації, який виражається в економії палива.
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.01 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Klimenko V. A. 
Clinical case of tuberculosis in infant with bronchial obstructive syndrome [Електронний ресурс] / V. A. Klimenko, Y. A. Yanovskaya, Y. V. Pasichnik, O. Y. Marchenko // Лікарська справа. - 2018. - № 1-2. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2018_1-2_29
Мета дослідження - поліпшити верифікацію етіології обструкції у дітей раннього віку шляхом інформування лікарів про рідкісні, складні для діагностики причини обструктивного синдрому, зокрема туберкульоз. Проаналізовано клініко-анамнестичні дані дівчинки 6 міс, наведено дані про лікування й обстеження хворої. В результаті обстеження виявлено, що основним патогенетичним механізмом розвитку бронхообструктивного синдрому було стиснення повітроносних шляхів збільшеними бронхопульмональними лімфатичними вузлами на фоні специфічного туберкульозного процесу в легенях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.645 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Bogomolov V. O. 
Features of adaptive brake control of the secondary brake system of a multi-axle vehicle [Електронний ресурс] / V. O. Bogomolov, V. I. Klimenko, D. M. Leontiev, O. V. Kuripka, A. A. Frolov, E. Yu. Don // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 48. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_48_5
Несправність робочої гальмівної системи колісного транспортного засобу (КТЗ) суттєво впливає на безпеку дорожнього руху, особливо під час експлуатації багатовісних транспортних засобів із великими масами. Одним із шляхів підвищення рівня безпеки дорожнього руху багатовісних ТЗ під час їх гальмування із застосуванням запасної (аварійної) гальмівної системи є впровадження автоматизованих адаптивних гальмівних систем у конструкцію гальмівного приводу транспортних засобів. Визначення меж використання системи адаптивного гальмування на ТЗ з багатьма осями в науково-технічній літературі майже не розкривається, тому питання використання такої системи на ТЗ з великою кількістю осей вимагає додаткових досліджень. Мета роботи - розробка імітаційної моделі адаптивного керування процесом гальмування багатовісного автомобіля з використанням запасної (аварійної) гальмівної системи з урахуванням моделювання динаміки приводу та мінливості властивостей зчеплення між шиною колеса автомобіля та поверхнею дорожнього покриття. Для досягнення цієї мети необхідно розробити імітаційну модель гальмівного привода в адаптивному режимі, реалізувати модель взаємодії шини з дорожнім покриттям, реалізувати модель динаміки гальмування багатовісного автомобіля у випадку несправності його робочої гальмівної системи. Запропонований ключовий критерій (Кr) для зміни перерізу дросельної заслінки в електропневматичних модуляторах тиску, які забезпечують адаптивний впуск або випуск повітря з відповідних гальмівних камер привода, під час моделювання, дозволив змоделювати роботу контурів привода в адаптивному режимі. Встановлено, що залежно від потенційних можливостей реалізації зчеплення міжшинами автомобільних коліс і дорожнім покриттям тиск в електропневматичному гальмівному приводі при його адаптивному регулюванні може бути збільшений не більше ніж на 0,04 МПа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 966.08 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Bogomolov V. 
Features of braking of multi-axle vehicles depending on the layout of their axles [Електронний ресурс] / V. Bogomolov, V. Klimenko, D. Leontiev, A. Frolov, O. Suhomlyn, O. Kuripka // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 49. - С. 23-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_49_5
На даний час в науково-методичних рекомендаціях судово-експертних установ та в науково-технічній літературі відсутні універсальні методики щодо визначення параметрів гальмування вантажних багатовісних транспортних засобів, що не дає можливості використовувати типові підходи при складанні висновків автотехнічної експертизи. Мета роботи - показати можливість використаннея в практиці проведення автотехнічних експертиз, методики визначення уповільення багатовісного транспортного засобу на основі реалізованих зчеплень шин його коліс та координат положення його центру тяжіння. Прийняті в роботі підходи до вирішення поставленої мети базуються на теоретичних основах гальмування багатовісних транспортних засобів, наукових положень пружних деформацій пневматичних шин автомобільних коліс, геометричних та вагових параметрах колісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати значення коефіцієнта гальмування багатовісних транспортних засобів на основі координат положення його центру тяжіння, реалізованих зчеплень між шинами автомобільних коліс та поверхнею дорожнього покриття, а також розподілення навантаження між відповідними передніми і задніми вісями багатовісного транспортного засобу. Визначено рівняння, які дозволяють розрахувати положення координати центру тяжіння багатовісного колісного транспортного засобу щодо його передніх і задніх осей. Результати проведеної роботи дають загальне уявлення про вплив геометричних та вагових параметрів багатовісного транспортного засобу на ефективність його гальмування, в тому числі й при виході з ладу елементів його гальмового керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу керування. Отримані результати можуть бути рекомендовані експертам-автотехнікам при визначені технічної можливості уникнення дорожньо-транспортної події в умовах виникнення несправностей в гальмовому керуванні транспортного засобу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 888.693 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Gasii G. 
Testing of the combined structural elements of support of a mine opening [Електронний ресурс] / G. Gasii, O. Hasii, V. Klimenko // Геотехнічна механіка. - 2020. - Вип. 154. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2020_154_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 998.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Margaryan V. G. 
Specific changes in main climatic characteristics of the Debed river basin (Armenia) [Електронний ресурс] / V. G. Margaryan, V. G. Klimenko, N. I. Cherkashina // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Геологія. Географія. Екологія. - 2021. - Вип. 54. - С. 195-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhG_2021_54_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.105 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського